slider
فراخوان هفتمین دوره سرمایه گذاری بذری و همکاری با اپراتورهای بین المللی

 

برای ورود به این دوره و ثبت تیم خود، با تکمیل فرم فراخوان بین المللی اطلاعات مربوط به تیم و محصول خود را نهایتا تا 31 اردیبهشت 1402 ارسال کنید.

 

امکانات و مزیت های پیشنهادی به تیم های برگزیده:

  • ارائه سرمایه بذری جهت توسعه محصول و Integration با اپراتور
  • ایجاد ارتباط، معرفی محصول و عقد قرارداد با اپراتورهای موبایل بین المللی
  • اجرای کمپین های مارکتینگ محصول با همکاری اپراتورهای بین المللی
  • ارائه خدمات مدیریت محصول و مدیریت اجرایی پروژه (در ایران و در کشور محل لانچ محصول با نیروهای local)
  • ارائه فضای کار اشتراکی در ایران و در کشور محل لانچ محصول
  • ارائه منتورینگ تخصصی توسعه محصول و توسعه کسب و کار در حوزه تلکام
  • ارائه خدمات مدیریت مالی جهت مدیریت و ترانسفر درآمدهای ارزی

این دوره با همکاری گروه سمسون دبی، گروه وصال و گروه سرمایه گذاری ایران تک لب برگزار میشود.


تمرکز اصلی این دوره، ایجاد فرصت برای تیم های ایرانی جهت ورود به بازار نیجریه خواهد بود. هر چند با توجه به گستردگی همکاری های شرکت سمسون با سایر اپراتورهای موبایل، امکان همکاری تجاری با اپراتورهای دیگر (ام تی ان ایرانسل، دو دبی، اتصلات دبی،  ام تی ان نیجریه، ایرتل نیجریه، روشن افغانستان، اتیوتل اتیوپی و ...) از طریق گروه سمسون فراهم میباشد که مطابق با محصول هر استارت آپ بازار هدف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

فرآیـــند جذب سرمایه و شروع همکاری:

1- استارت آپ هایی که فــرم ورود به دوره را زودتر تکمیل کنند مزیت کوچکی نسبت به سایرین دارند از این جهت که در الویت ارزیابی قرار خواهند گرفت و جلسه سرمایه گذاری این تیم ها زودتر برگزار خواهد شد. (پیشنهاد میکنیم فرم ها را کامل تکمیل کنید، فرم های ناقص شانس کمی در مرحله گزینش اولیه دارند)

2- درصورتی که تیم و محصول شما در جلسه اول مورد تائید قرار بگیرد، تیم سرمایه گذاری نهایتا تا 20 روز بعد یک جلسه برای بررسی اطلاعات تکمیلی با شما برگزار خواهد کرد.

3- بعد از جلسه حضوری، طی 5 تا 10 روز نتیجه/پیشنهاد همکاری را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. از اولین جلسه تا زمانی که بدانید آیا قطعا میتوانید در این دوره با شرکت های برگزار کننده همکاری کنید نهایتا 30 روز طول میکشد.

4- درصورت تفاهم طرفین، بعد از عقد قرارداد و انجام مراحل حقوقی، جلسات برنامه ریزی خواهیم داشت که طی آن نحوه همکاری، برنامه توسعه محصول و برنامه توسعه کسب و کار و ارتباط با اپراتورهای بین المللی را با توافق طرفین نهایی خواهیم کرد.

ما روی تیم های خوب سرمایه گذاری میکنیم

عزم و استقامت 
انعطاف و نوآوری
رفاقت همبنیانگذاران
slider
© تمامی حقوق برای ایران تک لب محفوظ است . 1402